|

השאירו פרטים

השאירו פרטים »

אודות הסרת משקפיים בלייזר

בקר לייזר מסירים משקפיים בכל השיטות שקיימות ברחבי העולם: PRK, LASIK ו- Intralasik.

בתום בדיקת ההתאמה, הרופא המנתח בוחן את ממצאי הבדיקה ומחליט על השיטה הטובה ביותר למועמד לטיפול.

ההבדל המרכזי בין שיטות הטיפול הוא הדרך שבה המנתח מסיר את השכבה העליונה של הקרנית שנקראת – אפיתל.

SBK ® Lasik -לאסיק

טיפול קל, ללא כאבים ועם חזרה מהירה לשגרה.

טיפול בשיטת ה- SBK ® Lasik להסרת משקפיים, הינו הליך רפואי אשר בו משנים את קמירות הקרנית. מהלך זה גורם להעלמות המספר ולראיה חדה ללא צורך במשקפיים או עדשות מגע. טיפול זה הינו אחד משלושת האופציות הקיימות היום לטיפול הסרת המשקפיים בלייזר. סוגי הטיפולים הנוספים הם PRK ו – INTRALASIK.

הרשת נוסדה בשנת 1989 ומונה כיום מעל 400 עובדים ובהם רופאים, עשרות טכנאים וצוות רפואי.

Wavefront PRK

טיפול מהבטוחים ביותר, ללא חתך הקרנית, למי שלאסיק או אינטראלאסיק אינו הטיפול המומלץ לו.

טיפול בשיטת ה- PRK להסרת משקפיים, הינו הליך רפואי אשר בו משנים את קמירות הקרנית. מהלך זה גורם להעלמות המספר ולראייה חדה ללא צורך במשקפיים או עדשות מגע. טיפול זה הינו אחד משלושת האופציות הקיימות היום לטיפול הסרת משקפיים בלייזר. סוגי הטיפולים הנוספים הם LASIK ו INTRALASIK.

Intralasik

טיפול מודרני, קל, בטוח ומדויק במינימום מגע יד אדם.

טיפול אינטראלאסיק הוא טיפול חדשני ולמעשה מהווה גירסא משודרגת של ניתוח הלאסיק הותיקה יותר. בהליך זה יוצרים חלון טיפולי ( מתלה ) באמצעות לייזר ולאחריו מבצעים טיפול לייזר על הקרנית לשם תיקון הראייה. יצירת החלון הטיפולי בעזרת לייזר, יוצרת מתלה באופן דק, מדויק ובטוח יותר בהשוואה לניתוח הלאסיק בו נעזרים בסכין זעירה לשם יצירת המתלה. 
החזרה לשגרה מניתוח זה היא לרוב תוך 24 שעות בלבד. טיפול קל, מהיר וללא כאבים.
טיפול זה הינו אחד משלושת האופציות הקיימות היום לטיפול הסרת המשקפיים בלייזר. סוגי הטיפולים הנוספים הם LASIK ו- PRK.

הסרת משקפי קריאה

טיפולים חדשניים להסרת משקפי קריאה באמצעות לייזר, או השתלת עדשות.

Monovision – הטיפול מתאים למועמדים מגיל 40 ומעלה, ומאפשר ראיה טובה ואיכותית הן לרחוק והן לקרוב ללא צורך במשקפיים. השתלת עדשות מולטי-פוקליות – למי שאינו מתאים לטיפול לייזר (מונוויז'ן)– אנו מציעים ניתוח להחלפת העדשה התוך עינית. העדשה תאפשר ראיה טובה הן לרחוק והן לקרוב. ההליך הרפואי זהה לחלוטין לניתוח הקטרקט המוכר והנפוץ.

האם אני מתאים להסרת משקפיים בלייזר?

בעבר, מועמדים רבים נדחו לטיפול הסרת משקפיים בלייזר בשל מספרים גבוהים או קרניות דקות אך כיום, בזכות שיפור הטכנולוגיה והמכשור המתקדם של CARE –רוב המועמדים נמצאים מתאימים לאחד מהניתוחים השונים. חשוב להגיע לבדיקת התאמה, אשר תוודא את סוג הטיפול המתאים ביותר עבורך. למידע נוסף אודות בדיקת ההתאמה

כל מה שרציתם לדעת על הסרת משקפיים בלייזר

לפני שעושים ניתוח להסרת משקפיים, צצות שאלות חשובות: מהי ראיה חדה למרחק? מהו קוצר ראיה? אילו שיטות ניתוחי לייזר ישנן? מהו אופן הפעולה של הלייזר? מה ההבדלים בין הניתוחים השונים? ד"ר תואם כץ –מנתח עיניים בכיר והיועץ הרפואי של מרפאות Care בארץ ובחו"ל נותן תשובות לכל השאלות.

השאירו
פרטים
»

השאירו פרטים »

*בכפוף לתנאי השימוש והתקנון

לקבלת שיחה מנציג מלאו פרטיכם או חייגו – 2273*

דילוג לתוכן