|

השאירו פרטים

השאירו פרטים »

יופי של טיפולים: מחירים חסרי תקדים לטיפולי ביוטי והזרקות ב-Care Laser

עושים מתיחת פנים למחירים: Care Laser, רשת מרפאות האסתטיקה מהגדולות והמובילות בישראל, יוצאת במהפיכה חסרת תקדים בתחום ההזרקות והביוטי. הרשת, שמפעילה 33 סניפים בפריסה ארצית ומעסיקה רופאים בכירים בתחום, מציעה כיום שורה של טיפולים במחיר ללא תחרות.

כך, למשל, טיפולי הבוטוקס היוקרתיים של הרשת מוצעים כרגע במחיר של 399 שקל בלבד לכל אזור; טיפולי מילוי הנפחים מוצעים בהטבה של מזרק שלישי חינם לכל מי שרוכשת שני מזרקי חומצה היאלורונית (הסבר בהמשך); ומי שחפצה בעיצוב ובמילוי השפתיים, תוכל להבטיח לעצמה מראה בשרני ומתוחזק עבור סכום של 99 ש"ח בלבד בחודש במשך שנה.

"יצאנו בהחלטה מושכלת להוריד באופן דרמטי את רף המחירים של טיפולי ההזרקות", אומר צח הררי, מנכ"ל Care Laser, "וזאת, מבלי להתפשר לרגע על המקצועיות והאיכות של הטיפולים. אחרי יותר מ-30 שנה בתחום אנחנו יכולים להרשות לעצמנו להמשיך ולהעסיק את רופאים בכירים בשוק, עם צוותים תומכים של מקצוענים שפועלים במרפאות חדישות – ועדיין, להציע מחירים חסרי תקדים כאלה".

לפרטים נוספים על הטיפולים במחירים חסרי תקדים:

בוטוקס במחיר שווה לכל כיס

טיפולי הזרקת בוטוקס, שבעבר נחשבו לפעילות אקסקלוסיבית ששמורה לשחקניות קולנוע בעלות אמצעים, כבר מזמן הפכו לטיפול מדף שגרתי בקרב נשים (וגברים!) שרוצות להיראות צעירות כפי שהן מרגישות.

הבוטוקס הוא חומר שמוזרק על ידי מטפל מומחה לשליש העליון של הפנים (בחלקים: בין הגבות, במצח ובצדי העיניים) במטרה להפחית ולמנוע קמטים. כאשר הבוטוקס בא במגע עם השרירים באזור שלתוכו הוא מוזרק, הוא גורם להם להרפיה משמעותית – וכאשר השריר רפוי, הקמטים שנחרצו בפנינו לאורך שנים ארוכות מתרככים.

מדובר בטיפול שהיעילות שלו מוכחת, אולם השפעת החומר על הגוף הינה זמנית ומתפוגגת לאחר כחצי שנה, לעתים אף פחות. המשמעות היא שמטופלת בבוטוקס שתרצה לשמור על המראה הצעיר תידרש לשוב ולטשטש את הקמטים על בסיס קבוע. מהפיכת המחירים של רשת Care Laser – 299 שקלים לכל אזור מוזרק – גורמים לבעיה הזו להיראות פחות דרמטית. ויש גם בשורה נוספת: עם הזמן, ההשפעה של הבוטוקס על השרירים תתארך והמרווחים בין הטיפולים עשויים לגדול.

מזרק שלישי במתנה וקרוב לשנה של פנים חלקות

חומצה היאלורונית היא חומר פולימרי שהגוף מפיק, בין היתר, במטרה לשמור על נפח העור ועל לחותו. אלא שלמרבה הצער, כבר בגיל 21 תהליך הייצור של החומר החשוב הזה דועך – מה שבא לביטוי, מן הסתם, בהיווצרות קמטים בעור, בדרך כלל לקראת גיל 35.

טיפולים מונעים בחומצה היאלורונית יסייעו לעור להתמודד עם תהליך ההזדקנות כבר בגיל צעיר, כאשר ההמלצה המקובלת היא להתחיל בטיפולים מיד עם הופעת הקמטים הראשונים. עם זאת, מי שלא החלה בטיפול מוקדם – אל ייאוש. טיפול בחומצה היאלורונית תספק פתרון מחיה עור גם בשלב מאוחר יותר. החומר המוזרק יעניק לרקמות שלך נפח, לחות וגמישות – ובניגוד לבוטוקס, שדורש כשבוע לפני שההשפעה שלו ניכרת במלואה, במקרה הזה מדובר בהשפעה מיידית ולטווח ארך יחסית: כתשעה חודשים עד שנה.

בהקשר זה יש לציין שככל שבו הגיל שתתחילי את הטיפולים יהיה מאוחר יותר וככל שהעור שלך יהיה סדוק יותר – תחזוקת העור שנפגם תדרוש מאמץ רב יותר וזמן ההפוגה בין הטיפולים יצטמצם. ההטבה המיוחדת של רשת Care Laser, המבטיחה מזרק שלישי חינם על כל שני מזרקי חומצה היאלורונית שתרכשי – ובכלל זה גם מזרקים של מותגי היוקרה סטילאז', ג'ובידרם, אליאקסין, רבנס וטויסיאל – מבטיחים לך ראש שקט יחסית גם בגזרה הזו.

חתום בנשיקה

אחד הטיפולים שמשלבים שימוש בחומצה היאלורונית הוא מילוי שפתיים – טיפול פשוט יחסית, כמעט ללא מגבלות בריאותיות. בניגוד לטיפולי קמטים, שמותאמים מן הסתם בעיקר לאוכלוסייה מתבגרת, טיפולי מילוי ועיצוב השפתיים מתאימים גם למי שמעוניינות לשנות את עיצוב השפתיים שלהם בגיל צעיר (בגלל מבנה דק ולא בשרני, או בשל פגיעה בעור השפתיים שנגרמת מגורמים שונים כמו אקלים ועישון).

זמן ההחלמה מהטיפול קצר במיוחד אולם יכולת ספיגת חומר המילוי משתנה באופן אינדיווידואלי. במקרה כזה רופאים רבים נוטים להזריק חומר בכמות קטנה ולבקשת מהמטופלים לחזור להשלמות. במקרה של מטופלות Care Laser מדובר בדאגה אחת פחות, שכן הרשת יוצאת כרגע במבצע של תשלום חודשי בסך 99 ₪  למשך שנה – לשמירה על מראה שפתיים בשרני, חושני ומלא.

חומרים מקוריים ומראה טבעי

רשת מרפאות Care Laser בנתה במהלך השנים מוניטין הודות להתמחותה בטיפולי הסרת משקפיים בלייזר (בשיתוף עם בית החולים איכילוב) ובטיפולי הסרת שיער בלייזר. במקביל, מיצבה הרשת את מעמדה כגורם המקצועי בישראל בתחום טיפולי היופי, הודות למגוון טיפולים חדשניים המיועדים לחידוש מראה העור, עם תוצאות מהירות וזמני החלמה קצרים – והכל, חשוב להדגיש, תחת פיקוח מכון התקנים הישראלי ובאישור משרד הבריאות.

"מי שמגיעה לטיפול אצלנו יכולה להיות רגועה ולדעת בדיוק איך היא תצא ממנו", אומר הררי, "בחרנו בקפידה רבה את צוות הרופאים שלנו – רופאים מנוסים, שמקפידים על מראה טבעי ועושים שימוש בחומרים מקוריים בלבד. אנחנו שומעים כיום על יותר מדי מקרים של שימוש בחיקויים זולים או על גורמים בתחום שמוהלים את החומרים שבהם הם מטפלים. אחד היתרונות של טיפול ברשת ממוסדת ומפוקחת כמו Care Laser היא הידיעה שכאן זה פשוט לא יכול לקרות. אנחנו לוקחים חלק ב'תו אמון הציבור', מה שאומר שאנחנו חשופים לביקורת בכל רגע – וזה רק מעיד על כמה אנחנו בטוחים באיכות הטיפול שלנו".

לפרטים נוספים על הטיפולים במחירים חסרי תקדים:

השאירו
פרטים
»

השאירו פרטים »

*בכפוף לתנאי השימוש והתקנון

לקבלת שיחה מנציג מלאו פרטיכם או חייגו – 2273*

דילוג לתוכן